1402-11-22 14:28
214
0
88778
جشن در جشن؛

انقلاب در اولین روز ماه پیامبر ۴۵ ساله شد

اول ماه شعبان ماه جشن و سرور اهل‌بیت همزمان شده بود با تولد انقلابی که با تمسک به اهل‌بیت در ۴۵ سال پیش توسط یکی از فرزندان زهرا پایه‌گذاری شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «گلستان ما»، انقلابی که از همان ابتدا معمار کبیرش آن را ادامه راه انبیاء الهی خواند و هدف نهایبش را پیوند با حکومت مهدوی دانست.

امروز مردم گلستان از نسلی که انقلاب ۵۷ را خلق کردند تا آنان که او را در هشت سال دفاع مقدس و بعد در فتنه‌های دهه ۷۰ و ۸۰ و ۹۰ یاری دادند همه بودند.

حتی آن خردسالانی که در آغوش مادران‌شان در خنتی‌سازی فتنه زن، زندگی و آزادی حضور داشتند همه آمده بودند، آمدند تا بگویند انقلابی که با باور به ارزش‌ها بوجود آمده با انقلاب‌های آب و نانی که در دنیا بوجود آمد فرق دارد و همین باور غلط دشمنان بود که به خیال خام خود تصور می‌کردند انقلاب اسلامی ۴۰ سالگی خود را نمی‌بیند.

امروز زنانی را در مسیر دیدیم که با دردی که در کمر و پا داشتند آمدند تا بگویند تنها دردشان درد انقلاب است و هیچ چیز نمی‌تواند مانع از حضور آنان در این جشن باشکوه شود.

دهه نودهایی که قبلا با سلام فرمانده‌شان این پیام را فرستادند که این نسل، نسل ظهور است امروز آمده بودند تا در رزمایش پیش از ظهور شرکت کنند و خود را برای آن روز تاریخی و سربازی در رکاب مهدی آماده کنند.

همه دوست داشتند تا عکس یادگاری از این تولد بزرگ داشته باشند برای همین از هر فرصتی استفاده کردند تا قاب‌های خانوادگی از این روز را برای خود ثبت کنند.

گام‌هایی که امروز در تقویت نظام اسلامی برداشتند یکی از مهم‌ترین شجره طوبایی بود که بندگان خوب خدا برای خود در اولین روز ماه شعبان در پیشگاه الهی ثبت کردند.

دومین ماه زمستان اما سوز و سرمای این فصل را نداشت مادران برای استراحت از گرمای آفتاب بهترین سایبان را پرچم ایران برای فرزندانشان می‌دانستند و به آنان یاد دادند که امنیت تنها با این پرچم سه رنگ فراهم می‌شود.

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.